FANDOM

Klikněte zde[1] pro detaily pre-quelu Sešitu. Editovat

166789 472184356131211 2104202487 n

Matyáš za mlada

POPIS: Editovat

Matyáš je jeden z dvou hlavních fanoušků Sešitu. Ještě k tomu sedí vedle autora na fyzice, takže mu chválí kresby, většinou slovy: "Dobře pro tebe" nebo jen zvedne palec.

JEHO POSTAVY: Editovat

Má na svědomí několik postav ze Sešitu, buď je vymyslel, nebo pomohl se vzhledem a nebo prostě nějak přispěl. Mezi postavy patří:

Pan Krychlička - Nevím přesně jak, ale Crychlička už byl dávný meme, který Matyáš znal.

Židobrouk - Mám pocit, že jsme s Matyášem kreslili sračky a došli jsme k tomuhle. No a pak jsem ho zrealizoval.

Profesor Propiska - Původní protagonista Matyášova sešitu na fyziku udělal malý crossover v mém sešitě, no a potom tam prostě zůstal jako jedna z hlavních postav. Matyáš ho poté nahradil Stephenem Hawkingem, nevím jestli kvůli tomu, že ho sralo, že byl víc v mým než v jeho nebo prostě protože změna je život. Whatever.

Hustotka a Vakuum - Tyto dvě postavy byly v jeho fyzické knížečce, takže by se dalo říct, že on je vzkřísil.

Entropie - Matyáš tuto postavu nakreslil první a až pak mi jí ukázal, opět jsem si jí přivlastnil a používám jí jako antagonistku Sešitu 2. Poté jsem zjistil, že Entropie není Matyášův originál, ale je také z fyzické knížečky. Zklamání.

Stephen Kriplov - Tato postava byla definitivně originál od Matyáše a nijak jsem Kriplovo chování nezměnil, u mě i u Matyáše to je prostě kripl, kterej hackuje. Takže tak.